ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

مشخصات بلاگ
ته لنجی

گاهی ته لنج دلت
مرواریدی است که
تا خود را جست و جو نکنی
نمی یابی اش

پیام های کوتاه
  • ۹ شهریور ۹۲ , ۰۰:۵۲
    خنجر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دوست عزیزم

جمعه, ۹ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۰ ب.ظ
باورش نداشتم

وجودش کمرنگ بود حداقل کمرنگتر از خودم میدیدمش

بد نبود ولی ...

ولی اشتباه میکردم

پررنگتر از تصورم می درخشه

خصلتهای بکرش پر از زیبایی اسلامه

شرمنده نگاهشم...

بهم درس داد

درس اخلاق

امیدوارم خدا قدم به قدم به راهش روشنی و

نفس نفس به عمرش زیبایی بده

و

دستانشو سبزتر از نگاهش کنه

نظرات  (۶)

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید !!!
دوست دارم از سایت من بازدید کنید
و من رو از نظرات و انتقادات
خودتون بهره مند کنید
با تشکر
www.dehmoord.com
  • خانم معلم
  • سلام

    منم تجربه کردم ... عکسش رو هم . گاه فکر میکنی کسی از تو بالاتره و کمی که میگذره میبینی نه اینطور نبوده و گاهی هم کسی رو اصلا آدم حساب نمی کنی ولی بعدا متوجه روح بلندش میشی ...
    امان از این انسان خاکی ...
    اینه که میگن از ظاهر آدما نمی شه در مورد باطنشون قضاوت کرد...
    اینه که میگن از ظاهر آدما نمیشه در مورد باطنشون قضاوت کرد...
    ولی خودمونیم ها ممنونم نظر لطفته
    تو هم خوبی....
  • دخترنمرود
  • درست واسه من محترمه
    اره ولله
    نمره های ترمت کلمه
    اره والله
    مشروطی شدی
    چون طوطی شدی
    ترم قبلیو
    تو قوطی شدی
    از کلمات زیبایی استفاده کردی عزیزم
    نگاه تو زیباست عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی