ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

مشخصات بلاگ
ته لنجی

گاهی ته لنج دلت
مرواریدی است که
تا خود را جست و جو نکنی
نمی یابی اش

پیام های کوتاه
  • ۹ شهریور ۹۲ , ۰۰:۵۲
    خنجر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خدایا دوستت دارم

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ق.ظ



زمانیکه از ترسهایم گفتمت
و قرآن گشودم
جواب تمام شبهای قدرم را دادی
*نترسید که من با شمایم و می شنوم و میبینم*
شکرانه این نعمتت را تا همیشه بدهکارم
  • میم بناء

شکرانه

نعمت

خدایا

نظرات  (۲۸)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
    ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    التماس دعا
    همین طوره... همیشه همین طوره...
    فقط باید همیشه قدر شب های قدر حواسمون بهش باشه. باید حواسمون باشه چقدر مهربونه... نباید یادمون بره
    قبول باشه دوست گلم
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیزم
    از شما هم قبول باشه
    سلام بزرگوار
    از مطلب شما استفاده کردیم
    + بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
    * منتظر نظراتون *
  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • ولی ما قدر نمیدانیم............
  • طلبه امروزی
  • سلام
    با مطلب « خاتمی از چه بگوید؟ » بروز هستم . در این مطلب نکاتی جدید درباره سید محمد خاتمی می خونید .

  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

  • محمدمسعود رحمانی
  • مسلما خدا دوستمان دارد!
    ممنون میشم منو لینک کنید
    http://masjoud.blog.ir
    انه سمیع بصیر...
    خیلی لذت بخشه
    پاسخ:
    یله همینطره که شما می فرمایین
  • یعقوب کربلا
  • سلام
    به روز هستم

    التماس دعا..


    بسیار زیبا بود
    ممنون از شما

    خدایا دوستت دارم...

    پاسخ:
    ممنون از نگاه قشنگتون
    سلام
    چند صباحیه که خونه ای ساخته ام برای دلم
    خواستم خونه ی امیدم باشه
    خواستم از خونه ی امیدم ، دریچه ی امیدی برا همنوعانم باز کنم
    دریچه ای به دریای بیکران عشق به خدا....
    دعوتید به خونه ی دلم
    منتظر حضور گرمتون هستم


    پاسخ:
    سلام
    چشم یا علی
    سلام و ادب...

    با یه خورده تغییرات و چند طرح جدید بروزیم.
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    یا علی
    سلام وبلاگ قشنگی دارید 

    به ما هم سری بزنید
    پاسخ:
    سلام لطف دارین
    به دیده منت
    سلام بزرگوار
    بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
    حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
    التماس دعا دارم .
    پاسخ:
    موفق باشی
    یا علی
  • فاطمه باصری
  • سلام 
    وبت بسیاربسیارزیباست 

                 موفق باشی.
    پاسخ:
    سلام ممنون
    سلام
    بروزم...
    سلام بزرگوار
    عید دوباره خدایی شدنمون مبارک!
    به روز هستیم، تشریف بیارید خوشحال میشیم...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام عید شماهم مبارک

  • یعقوب کربلا
  • سلام

    بروزم
  • یعقوب کربلا

  • سلام
    با یک مطلب در مورد
    سینما در خدمت هستم..
    منتظر نظرتان...
  • محمد رجا فکری
  • سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
    منتظر حضور شما هستم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    سلام
    خوشحال میشویم پیش ما هم سر بزنید
    پست23 شعر کوتاه و زیبا سید حمید رضا برقعی از دست ندهید
    یاعلی
    مطمئنا خدا از ما حواسش جمع تره ..میدونه داره چکار میکنه . ما باید حواسمون رو بیشتر جمع کنیم و حسش کنیم ...

    سلام ...


    به روز نمیشید ؟!

    یا مَنْ هُوَ بِکُلِّ شَىْءٍ عَلیمٌ
    دل‌م آرام می‌شود، وقتی تمام دردهایم را می‌دانی..

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

  • نگاه به نامحرم تیری زهرآلود از ناحیه ی شیطان است هرکس به پاس حرمت الهی آن را ترک کند خدا ایمانی به او می دهد که شیرینی آن را در دل احساس میکند.

    سلام بزرگوار
    بامطلبی جدید به روزم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    قشنگ بود

  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بینظیری دارید 
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی