ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

ته لنجی

عشق لحظه ی مماس عقل و احساس جوانه میزند

مشخصات بلاگ
ته لنجی

گاهی ته لنج دلت
مرواریدی است که
تا خود را جست و جو نکنی
نمی یابی اش

پیام های کوتاه
  • ۹ شهریور ۹۲ , ۰۰:۵۲
    خنجر
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پیشکش مادرم زهرا(س)

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۲۸ ب.ظ
ای بزرگ

ای مهربانه قد خمیده

ای که هلال ماه انعکاس لحظه های شکستنت

این اشک های بی بهای من کجا و

تسلای دل دردمندتو ٬جان من کجااا

این لحظه های بغض عبور توست

که مرا داغ میکنند

تبخیر نگاه من زبانزد اهل دل شده

این هرم آه ٬ مرور لحظه های توست


رحلت پیامبر اکرم(ص) وشهادت امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم

                           حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)  را به حضرت فاطمه زهرا (س)وهمه شیعیان جهان

                                                          تسلیت عرض میکنم

نظرات  (۸)

سلام وبلاگتو دیدم جالب بود ولی یکم قالبت ضعیف بود اگه اونو اوکی کنی یکی از بهترین ها میشی منم سایت دوستیابی دارم اگه میشه منو با اسم دوستیابی لینک کن ممنون میشم
http://dostpersian.com

قالب در دست تعمیر است
دیگه به بزرگی خودتون باید ببخشین
1 سوال...
اینارو خودت گفتی؟
سلام به روی ماهت دکتر
پ نه پ دکتر عابدی گفته
عزییییییییییییییزم از بس ماهییییییییی
من تو را دیدم و از خود بریدم
از این حرفا
در کل خوبه
دکتر یکم مسلط باش به خودت عزیزم
  • ...به جای خودم
  • سلام...
    تسلیت......
    التماس دعا...
    this is a better comment......!
    thanks for your view from my web
    good luck
  • سفیدکمرنگ
  • بعد از انجام واجبات، کارى بهتر از ایجاد خوشحالى براى مؤمن، نزد خداوند بزرگ نیست.
    امام رضاعلیه السلام

    تسلیت ...
    سیده ای شما ... ؟
    نه متاسفانه
    ولی عاشقم
    بسیار زیبا...
    امیدوارم به حق هرم آهت بی بی جان مرادت دهد...
    التماس دعا...
    ممنون
    هم چنین
  • دختر برگزیده ی خدا.قاصدک
  • سلام بانو

    نم نم اشک هایت ک گذشت قبول باران!


    حالا ک پیامبر"ص" دیگر نیست.....با اینکه ربیع الاول آمده.....تمام دلم آشوب است...از برای در و دیوار و مسمار و هیزم ها و آتش....

    کاش میشد مادر را نجات داد!

    قاصدک باز خبر آورده...

    "حالا که گذشته است میگویم!"

    به امیدظهوریار.صلوات
    و مرا یاد همان لحظه دیوار بهم میریزد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی